Gaybloggen.com

Tidigare har jag ju skrivit lite om både Blondinbella och Kissie, känner att det nu är dags för att sätta en annan bloggare i rampljuset; Gaybloggen.com

Amir Akrouti är 18 år, halv tunis, förortstuggare och går på Jensen Södra.. Glömde jag bort att nämna att han är bög? Hela bloggen skriker gay och för dom trögfattade som inte fattar direkt så nämns hans sexualitet minst en gång i varje inlägg. 
Det är miss Perfect-Kenza som ska ha cred för gaybloggarens framgång då det va den äckligt perfekta människan som länkade i sin äckligt perfekta blogg. Amir är en riktig golddigger eftersom han direkt efter Kenza begav sig ner på djupa vatten till Kissies lilla bubbelvärld. Där skedde fler länkningar och han fick snabbt många läsare som fastnade vid hans annorlunda blogg (med tanke på att hans läggning).

Amir har jag faktiskt personlig erfarenhet av till skillnad från kissemiss och blondieb som bara är allmänt roliga att skriva om. Som liten bodde jag i huset bredvid honom (och gör det fortfarande) och lekte flitigt med både honom och hans syster och redan då gav han bög-tecken. När min mamma fick reda på att han kommit ur garderoben så utbrast hon: JAG VISSTE DET! hehe
Jag har även gått i samma skola och på samma teater som honom..vänta!...gör inte det mig typ känd också? :O hö hö
Apropå saker som gör mig känd..jag känner Kissies BOOOYFRIEND också ;D taha, nån som vill ha min autograf? passa på innan jag haffar Blondinbellas Nils och blir föör känd!

Näe men åter till Amir.
Vid närmare eftertanke så har jag faktiskt inget speciellt att säga om honom förutom att han är B-Ö-G och tycker att det är aaaasballt :)

PS. Ute efter Amirs eller Kissies adress, telenr eller så? Let me know!


// The Famous
    FKB-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0