Sjuk igen.. vilken surprice

Livet hatar mig och jag hatar livet. Fint, det kan jag leva med. Frågan är bara:
Vart tog mitt immunförsvar vägen?!

Det känns som att jag börjar ge halsfluss ett ansikte. Sist denna sjukdom förpestade min kropp var för 4 veckor sedan och nu är den alltså här igen. Så föreslog jag att operera bort halsmandlarna för min husläkare då jag alltid haft problem med halsen. Men nej, det går inte enligt henne. För att få göra det bör man ha haft halsfluss runt ÅTTA gånger per år. Vem har halsfluss så ofta? Jag var sjuk tre eller fyra gånger förra året och det räckte i alla fall för mig..
Sen går jag också ner i vikt när jag har halsfluss vilket skulle kunna betraktas som positivt enligt vissa men nej. Det är inte värt det. Jag ska nog gå och försöka trycka i mig en macka. Har jag tur kanske jag har utvecklas och till och med kan äta kanten nu. Woho! Det är de små sakerna som gör livet värt att leva.


PS. om någon är missnöjd med inläggets kvalité kan jag hänvisa till för många dagar utan mat och nån grad för mycket i min kropp. De andra inläggen har jag dessvärre inte mycket att skylla på. DS.

/FKB-C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0