Schulman - hate it or love it

Bloggar som jag dagligen läser är Katrin Schulmans samt Calle och Alex Schulmans. Från första början avskydde jag dessa elaka människor som klampade ner på allt och såg allt ur en negativ synvinkel. Men jag började snabbt att älska dem då jag insåg att de inte alls va så elaka och negativa som jag trodde, utan bara realistiska och ärliga. Att istället för att leva i sin svensson-bubbla våga stå ut och säga vad man tycker och tänker, det är modigt. Schulman är praktexempel på "antingen hatar man det eller så älskar man det", och jag tokälskar hela bunten! De skriver med någon speciell ironi och komik som gör det hela till något speciellt som man inte kan sluta tänka på, magi helt enkelt. Världen är definitivt inte fläckfri, och dessa människor låtsas inte utan gör vad de vill och undviker inte konflikter. Once again; I LOVE YOU!

"Det måste finnas sprickor för att kunna få in ljus"
/FKB-C


Kommentarer
Postat av: Kristin

Man kanske inte måste uttrycka PRECIS allt man tycker om man hatar det. Man behöver inte kränka människor man inte delar samma åsikt med.

2008-03-18 @ 23:21:18
URL: http://kriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0