Äckelväder

Någon som kan ge mig bra väder?!
Imorse när jag vaknade tänkte jag "YES! Idag ska jag till skolan så man slipper halka efter mer". Men när jag mot min förvåning såg att det va -3 jävla grader och fucking idiotsnö ute så ville jag inte gå ut mer. Inte för att jag har något mot snö, men snö ska det ju vara på julafton annars får det vara. Det är påsk nu och då ska det räcka med att gå i dubbla tjocktröjor eller en tunnare jacka, men nejnej inte idag för nu har vädret bestämt sig för att sätta sig emot mig. Och jag hatar det! Jag har ju längtat efter sol och värme men det verkar som att jag får vänta lite till..

Kan någon beställa bra väder tack?
/FKB-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0