10 saker man INTE gör under en fest

Okej, måste hjälpa min sjuke torrfodersgris ;) (internskämt)

Efter en djuuuupgående analys av gårdagens bravader har jag kommit fram till följande;

NEJ du får inte peta på min iPod med dina äckliga fingrar, dessutom så har du ingen musiksmak
NEJ du får inte smaka på min sprit med din snoriga näsa, fixa eget
NEJ jag vill inte ge dig en cigg, köp egna, bonde
NEJ jag vill inte bråka bara för att jag kollar på dig som alla andra normala människor gör när man hälsar på någon
NEJ du behöver inte bråka för att någon olyckligtvis (ful, oftast) råkat titta åt din tjejs hål
NEJ man hälsar inte på någon när man är kladdig om händerna, GRIS
NEJ du blev inte 220 gånger snyggare av fjortisvodkan, tyvärr
NEJ din flickvän var inte "och tog en cigg" ;)
NEJ man sitter inte ner som en jävla avdankad A-lagare, DANSA FÖRFAN
NEJ jag vill inte ha kontakt, jag SNUBBLADE

Annars var det riktigt röj, och självklart som inbiten neutral svensk så måste man alltid se till det negativa först och främst.

Godkväll kamrater!

FKB, T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0