En vanlig dag i Cecannas matkö - FKB-T

Okej, niggas, let's do this shit!

För de som är intresserade så utgör jag och C FKB-styrelsen och dess skrivelser.

Okej. Klockan slår äntligen 11. 5 minuter kvar till lunch, boo-ya bitch. Sluta pladdra om dina jävla svenska författare och akademiens historia - jag har aldrig någonsin brytt mej och kommer antagligen aldrig att bry mej heller. Skolböckerna ligger i en fin ordning, redo för att läggas in i den extremt fula thailändsk-barngjorda-väskan. 2 minuter kvar. Känner pulsen slå snabbare och snabbare. Idag MÅSTE vi komma först i matkön. Med ett litet leende på läpparna tänker jag för mej själv; fan va smutt, nu kanske man slipper stå i kön 20 minuter innan man får den helt klart ätbara maten (nej, man får ingen kullinarisk läckerhet för 50 kr med elevkort). Lektionen tar slut, jag springer ut till korridoren, slänger iväg väskan och springer till Cesannas (som för övrigt är en statlig ägd restaurang med inriktning gammelgubbar och gummor, dvs ålderdomshem). Efter 5 minuters kapplöpning är jag äntligen framme, flippar upp mobilen och ser till min goda förvåning att klockan bara är 11.05 - nu kan inte en jävel vara här. Går med bestämda steg mot dörröppningen och tar ett djupt andetag, nu jävlar era fuckers, nu är de ja som är king.

MEN VAD FAN HÄNDER DÅ? Jo, kö-jäveln är lika lång som en fet, förstorad, jävla fettotusenfoting. Och denna fettotusenfoting är inte så jävla vacker. För nu hade jag, till er gläjde, tänkt mej att beskriva hur den dagliga matkön på Cesannas ser ut. Inga namn nämnda, blir bäst så - annars kanske jag blir duellerad till en CS-turnering av lökig och fet NTI-are. Hur som helst:

Längst bort i kön träffar vi på Emo-Elina med sin vän Emo-Kristin. Dom är sterotypen av vad en EMO är (iallafall för mej, och kom inte här med erat "du vet inte vad emo är bullshit"). Svart hår, svarta naglar, svarta runt ögonen och världens fulaste out-fit med något meningslöst rockband och extremt fula äckelskor. Jag hade också tänkt nämna ärren på deras armar, men med deras otroligt låga IQ vet man inte om de försökt skära gurka och missat eller om de faktiskt har skärt sig själv. Okej, moving on to the next fuckers: här har vi mammapojkarna Sven-Göran, Rudolf och Klas-Petri. Alla har på sig varsin blommigskjorta, som de fick för några år sedan av gammelmormor, en Everest-jacka och kängorna kommer direkt från Coop-forum. Riktigt 2008 - me like! Medan dom står och fixar till mittbena-frisyren berättar dom om sina senast nylästa böcker. Nästa söta grupp i matkön är de så kallade WOW-nördarna/vi-har-inte-duschat-på-tre-veckor. Alltså, ska jag ens kommentera kläderna? Eller räcker det med att jag säger att du kan hitta hela deras klädkollektion på närmaste överskottsbolag? De står högljutt, med sitt äckliga feta hår och pratar om sina senaste räder där de dödat en jäääättestor drake. Okej, dick-shits, kanske börjar bli dags att växa upp? Om inte, så snälla, bevara oss andra och DUSCHA FÖR I HELVETE!
Okej, gissa vilka vi har längst fram i kön då? Ja din sopa, du hade rätt. Här står nämligen Fredrik-snortare, Benny-slagsskämpe och lilla Lars. Denna extremt tuffa wannabe-fightersgrupp står och pratar om sitt senast inköpta klädesplagg från Stone Island som de sparat fyra månaders socialbidrag för att köpa. Dehar så klart trängt sej längst fram i kön, och nu står dom där med ett stort smajl, medan de drömmer om Frodo i Green Street Hooligans. Grattis, tuffingar. Ni har lyckats tränga er igenom Sveriges mest patetiska, äckliga och onormala kö.

Väl mött, era äckliga jävlar - vi ses snart på Cesannas! ;) <3

Oroa er inte för stavfel eller felaktig grammatik, de bjuder jag på.

Over N out / FKB-Styrelsen T

Kommentarer
Postat av: Lär dig borsta tänderna

Rykten går om att en viss bloggskrivare inte kan borsta tänderna. Om det här är sant så tycket jag genast du ska börja med det..

2008-01-31 @ 19:30:20
Postat av: FKB-T

Ha ha

2008-01-31 @ 19:37:28
Postat av: Anonym

haha det är inlägget gjorde min dag! nu skäms man nästan lite över att man är wow nörd

2008-02-10 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0