Sjuklingar är lika med noll respekt

Aha. Nähe. Joho. Japp, nu ligger man här igen med 40 graders feber. Kul? Inte speciellt. Att vara sjuk är enligt mig riktigt jobbigt och en av de värsta sakerna som kan hända. Så, nu när jag ligger här utan att ha exakt någonting att göra så kan jag inte låta bli att fundera; vem är denna jävla haschsmurf som smittat mig? Jo, antagligen en jävla tomte som inte har någon alls respekt. Inga sjuklingar har respekt! Ja, jag vet att det är "naturens väg", men naturens väg är också att visa respekt till sina medmänniskor. Jag vet inte hur ni gör när ni är sjuka, men jag går fan inte runt och snorar, hostar och petar på allting.

Och ja, vi hade tänkt att uppdatera bloggen oftare nu, tack vare ert visade intresse.

Snoriga pussar mina vänner,

FKB-T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0