Melodifestivalen enligt mig

Okej. Just nu sitter jag och funderar på om den största floppen är att jag kollade på melodifestivalen, eller om det var bidragen ikväll. Som vanligt så sög det, men vi får tacka Luuk ödmjukast för sina torra skämt - de funkar alltid!

E-type och luderpudlarna - Ehm, 50-åriga gamla gubbar med blonderat hår som fortfarande låtsas att de är KISS. Man kan ju inte direkt säga att E-type gjorde någon jätteinsats, förutom att stå där med sina kläder som han har haft sedan han började sin "karriär". Låten? Ett axelryck.

Face-84 - Seriöst? Vad fan är problemet? Sist jag kollade så var det inte Eurovision junior song contest. Sångaren hade precis nått puberteten. Skärp er förhelvete. Låten? Sämst.

Velvet - Aah, finns väl inte så mycket att säga om detta. Framträdandet var ganska felfritt. Den här låten spelas nog säkerligen snarast på Rix(Gay)FM. Låten? Inte min smak alls, men den var väl ok.

Brandur - Någon annan än jag som tänkte på Sagan om Ringen när jag hörde namnet? Melodifestivalens wannabe-Frodo. Årets fulaste frisyr. Pojkvaskern sjöng bra. Låten? Somnade.

Michael Michailoff - Ett ganska bra försök. Rösten höll inte. Det går bara inte att ha ett snarlikt efternamn som Hasselhoff. Det finns bara en mysig gubbe med röda badshorts och hårig bringa.

Amy Diamond - Kan inte hugga eller såga lilla Amy, hon är alldeles för söt. Låten var ensidig, ingenting som höjde ögonbrynen.

Suzzie Tapper - Bläää, bläääää och bläääaaau. Lät som en gammal bajare som rökt på för mycket.

Christer sjögren - Han är så jävla ful men ändå så jävla kunglig.

FKB! /T

Kommentarer
Postat av: Johannus

haha så bra!

2008-02-10 @ 16:17:32
Postat av: halonen

christer sjögren är min idol (a)

2008-02-10 @ 18:26:46
URL: http://halonen.blogg.se
Postat av: *fnizz*

azzå jag håller med helt o hållet

2008-02-11 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0