Attentionwhore + wannabe Blondinbella = KISSIE

Det blir ett snabbt inlägg i brådskan. Jag tänkte bara välkomna vår nya lilla attentionwhore till bloggvärlden och jag vet att hon funnits på marknaden ett bra tag, men inte fören nu har jag börjat inse hur äcklig denna wannabe-Blondinbella är. Alexandra Nilsson, KISSIE.blogg.se, ska jag skratta eller gråta?
Det börjar med att bruden är blond, precis som allas kära Blondinbella, men det är ju no big deal för det finns ju många pantade blonda brudar där ute. Men att hon stolt säger att hon vill "klappa till ungen tills den håller käften" och "hatar allt som har med småbarn att göra" gör henne ännu mer lik BB då hon inte heller är så speciellt blyg när det gäller att prata om sitt hat mot barn. Även det faktum att hon benämner sin pöjkvasker med "E" och inte hans fullständiga namn, och att påpeka att ålderskillnaden är stor då han är 26 är ju ännu ett bevis på att hon är en fucking wannabe. Hon har också en bästa killkompis, som är bög så klart, som får vara med i inläggen ofta (tror inte att jag behöver säga det igen men...; precis som Blondinbella!). Sen det här med att bo i innestan och leka bratig är ju bara patetiskt, "haha trodde någon att jag skulle sätta igång och baka mina egna bullar?".
Kissie är en sådan person som jag hatar, en sådan som inte kan vara sig själv utan härmar andra i tron om att bli häftig och omtyckt. Skaffa ett eget liv och VA DIG SJÄLV IDIOT!

Tack för mig, /FKB-C

Kommentarer
Postat av: Lillan

Helt underbart inlägg, som vanligt!

2008-02-11 @ 12:38:04
URL: http://sandsten.blogg.se
Postat av: Anonym

skitbra inlägg!:) stämmer så jäävla bra.

2008-02-11 @ 14:18:48
Postat av: Zandrea

Fyfan va klockrent :D I like mucho !

2008-02-12 @ 15:12:30
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Sophie

Håller totalt med dig, jag tycker inte heller om henne. Värst av allt är ju att man känner människor som umgås med henne =S

2008-02-12 @ 15:15:46
URL: http://suflaaan.blogg.se
Postat av: jenny

HAHA

2008-02-12 @ 15:31:12
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Mli

hahaha

2008-02-12 @ 15:48:51
URL: http://crews.blogg.se
Postat av: Vanessa

men shit jag säger verkligen ORKA , låt henne göra vad hon vill skit du i de , du verkar inte ha något bättre liv som skriver skit om ene person i din blogg :S skit i den bimbon , om du inte gillar henne varför ska du då lägga ner tid på henne

2008-02-12 @ 19:15:50
Postat av: Eliza

HAHA xD SKÖNT INLÄGG

JA HAR 2 INLÄGG OM VÅR KÄRA KISSIE PÅ MIN BLOGG SPANA ?!

HTTP://ELIZAOVERTHERAINBOW.WORDPRESS.COM

2008-02-12 @ 21:58:10
URL: http://elizaovertherainbow.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Att det finns så mycket folk som verkligen orkar lägga ner så mycket tid åt en annan människa.
Många kallar henne patetisk men va fan är inte ni då!?
Hon är blond, vad spelar det för roll? Blond som brunett.

2008-02-13 @ 06:32:25
Postat av: S

Jag gick i samma skola som den här KISSIE, som hon kallar sig för nu. När jag först upptäckte hennes blogg så blev jag sjuuuukt förvånad!! Den här personen är inte alls samma person jag träffade i verkligheten. Ibland tänker jag att om bara folk visste hur hon är på riktigt och om de bara visste saker från hennes "förflutna" så...all den här uppmärksamheten osv, hon förtjänar verkligen inte den för hon är en heeelt vanlig människa och inte alls så som hon framstår genom bloggen.
Och nej, jag är inte avundsjuk.

2008-02-15 @ 23:46:15
Postat av: Sandra

HAH helt rätt ;)

2008-03-19 @ 21:49:34
URL: http://sandraaL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0